מיחזור משכנתא והרווח הכלכלי שלכם

זמן קריאה: 2 דקות

שמעתם על אנשים רבים עם סוגים שונים של משכנתאות והחלטתם לעשות שינוי? אז ברור למה אתם גם שוקלים את האפשרות הזו, כי למה לא? הבעיה היא שלעיתים קרובות כשאנחנו הולכים לבנק לבקש משכנתא, אנחנו צעירים ואנחנו לא כל כך יודעים איך החיים שלנו הולכים להתפתח. אולם ככל שחולפות השנים, רוב האנשים מרוויחים יותר ויותר כסף מדי חודש היא גם מאפשרת להם לשלם מדי שנה החזרים גבוהים יותר לבנק. המשמעות היא שאם נטלתם משכנתא ל-30 שנה עם תשלומים נמוכים בעבר, אתם בהחלט יכולים לעמוד בתשלומים גדולים יותר כיום. תוהה למה זה שווה את זה? זה פשוט: אם אתה משלם את המשכנתא מהר יותר, אתה יכול לחסוך לא מעט בריבית, אז למה לא?

הרווח ממיחזור ראשית

איך עושים מיחזור משכנתא?

אותה פעולה שבה בעצם מבטלים את המשכנתא הקיימת ולוקחים משכנתא נוספת נקראת מיחזור משכנתא. שווה לבדוק אם זה כדאי גם במצבכם, ואם יש לכם אפשרות לעשות זאת, כי למה לא לחסוך כמה שיותר בהלוואה הזו? לבנקים עצמם יש אינטרס להעביר כל לקוח למסלול המתאים לו כי היום התחרות בתחום הזה היא עזה. כך שתוכלו להיות בטוחים שאם תפנו לבנק שלכם לקבלת מידע בנושא – יתקבלו בברכה ויציעו לכם מסלולי משכנתא רבים שעשויים להיות אטרקטיביים יותר עבורכם.

הרווח ממיחזור

כמה עולה התשלום על מיחזור המשכנתא?

האם אי פעם באמת דמיינתם שבנק יבצע עבורך הליך או בירוקרטיה כלשהי מבלי לחייב אותך? אם כן, אתה צריך לדעת שזה לא מדויק. למעשה, שחזור משכנתא יכול לעלות הרבה כסף בימינו כי מדובר בפעולה הדורשת עבודה רבה מהבנק. עם זאת, בעוד שזה עולה כסף ברוב המקרים, זה משתלם כי בעזרת מיחזור משכנתא, אתם יכולים חסוך הרבה כסף. לכן לא צריך להיכנס לפאניקה גם אם הבנק שלך יגיד לך שהפעולה הזו תעלה לך הרבה כסף, למה לחכות? גלה את כל מה שאתה צריך עוד היום והתחל בדרך החדשה שלך, כי גם אתה צריך לחסוך הרבה כסף ולבצע את המשכנתא שלך בהקדם האפשרי.

למידע נוסף ניתן למצוא באתר  מיכאל משכנתאות: תהליך מחזור משכנתא

 

אודות הכותב/ת: