המדריך השלם לקורס מאמנים פיננסים

מאמנים פיננסים הם אנשי מקצוע שהוכשרו לעזור לאנשים ולמשפחות בתכנון פיננסי, תקצוב וייעוץ. אפשר לשכור אותם גם לייעוץ ואימון קריירה. תפקידו של מאמן פיננסי הוא לוודא שכלכלת הלקוחות תקינה ושידעו לנהל טוב יותר את כספם. מאמן פיננסי טוב צריך להיות מסוגל לספק ייעוץ במגוון רחב של נושאים כמו מסים, ביטוח, תקצוב, השקעות, תכנון פרישה ועוד.
קורס מאמנים פיננסים מלמד את הסטודנטים איך להפוך ליועץ פיננסי או מאמן על ידי הקניית מערך המיומנויות הנדרש הכולל הבנת הצרכים והמטרות של אנשים על מנת לספק להם פתרונות הולמים. בכתבה זו נסקור מהו מאמן פיננסי, איך מתנהלת ההכשרה ואיך לבחור מקום ללמוד בו אימון פיננסי.

מהו מאמן פיננסים ואיך מתבצעת ההכשרה בימינו?

אימון פיננסי הוא תהליך שבו מאמן עוזר לאנשי מקצוע בתחום הפיננסים לפתח את כישוריהם והידע שלהם בתחום הפיננסים.
הכשרה זו יכולה להתבצע באופן פרונטלי או מקוון באינטרנט. אימון פרונטלי הוא בדרך כלל יקר יותר, אבל הוא מציע חוויה אישית יותר.
קורסים מקוונים זולים יותר, אבל הם לא מספקים את אותה רמה של אינטראקציה אחד על אחד עם המדריך.
הכשרת אימון פיננסית טיפוסית כוללת נושאים כמו ניהול מס, תכנון פיננסי, ניתוח פיננסי ואסטרטגיות השקעה.

איך לבחור את קורס מאמנים הפיננסים הטוב ביותר עבורך

כשזה מגיע לבחירת הקורס הטוב ביותר עבורך, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון:

  • הדבר הראשון הוא משך הקורס. יש אנשים שמעדיפים קורסים קצרים שבהם הם יכולים להתחיל במהירות בהכשרה שלהם, בעוד שאחרים רוצים ללכת לתוכנית מעמיקה ומקיפה יותר.
  • הדבר השני הוא התקציב שלך. אם יש לך תקציב מוגבל אז אולי לא תוכל להרשות לעצמך קורס יקר. זו הסיבה שחשוב לעשות מחקר ולגלות אילו קורסים זמינים בטווח המחירים שלך.
  • לבסוף, חשוב לשקול איזה סוג של הכשרה אתה צריך.

כמה מהאפשרויות הטובות ביותר עבור מאמנים פיננסים בשוק

ישנם הרבה קורסים של מאמנים פיננסיים מקוונים בשוק, אבל לא כולם שווים את הזמן והכסף שלך. אנחנו נעזור לך למצוא את האפשרויות הטובות ביותר מבחינת איכות ובמחיר סביר.
קבוצת גולה היא היחידה שמכשירה במסגרת קורס אימון פיננסי גם ייעוץ קריירה, כך שלמעשה בסוף ההכשרה יוצאים אצלה מאמני כלכלת המשפחה ויועצי קריירה.
כדי שהתלמידים ירגישו שיש להם ליווי מפגשי הקורס משולבים מפגשים דיגיטליים ופרונטליים .
התלמידים יצברו ידע מקצועי בתחומים מבוקשים ומקיפים: אימון אישי, ייעוץ ואימון פיננסי, ייעוץ ואימון קריירה והצלחה עסקית.
בתום ההכשרה התלמידים מאמנים ויועצים מוסמכים עם ביטחון כלכלי בזיהוי ופתירת הצרכים של הלקוחות שלהם ויהיו להם היכולות להשיק עסק מצליח.
כמו כן התלמידים יצאו עם כלים, ניסיון, יעברו סטאז’ וכן המתאימים מבוגרי הקורס יוכלו להשתלב בקבוצת גולה לעבוד מטעמה כמתכננים פיננסים.

לסיכום

קורס אימון פיננסי מלמד  את מיומנויות הייעוץ והאימון הפיננסי, איך לעזור לאנשים עם הכסף וההחלטות הכספיות שלהם. הקורס מכסה גם נושאים כמו תקצוב, חיסכון, הוצאות, כרטיסי אשראי, ניהול חובות ועוד.
קורס זה מיועד לאנשים שרוצים לעזור לאחרים עם הכספים שלהם או שיש להם קריירה בענף הפיננסים. הייחודיות  בקבוצת גולה שאצלה הלמידה מתבצעת פרונטלית בשילוב שיעורים מקוונים.
כמו כן המאמנים הפיננסיים יוצאים עם הכשרה של מאמני כלכלת המשפחה ויועצי קריירה. הם צוברים בקורס ידע וניסיון רב כך שלאחר הקורס הבוגרים יכולים  להשיג עסק מצליח וכן להשתלב לעבודה בקבוצת גולה.

אודות הכותב/ת:
אופיר זילביגר - יועץ ומאמן לכלכלת משפחה
אופיר זילביגר - יועץ ומאמן לכלכלת משפחה
אופיר זילביגר היינו סמנכ”ל לקוחות בחברת goola. נשוי + 6, מתגורר בפתח תקווה. במסגרת פעילותו כבעלים של חברת ייעוץ ואימון פיננסי מהגדולות בישראל, ליווה למעלה מ 2,000 משפחות והכשיר כ 100 מאמנים פיננסיים. בעל תואר ראשון ושני ובוגר הכשרות בתחום כלכלת המשפחה, תכנון פיננסי ושיווק מהארץ ומחו”ל.
קורס השקעות

לעיתים קרובות נדמה, בעיקר לעין המקצועית, כי אנחנו, הישראלים, מנהלים מערכת יחסים אמביוולנטית עם הכסף שלנו. כלומר, ברור שאנחנו אוהבים (ואפילו אוהבים מאד) את כל

קרא עוד »