איך להרוויח יותר כסף כל חודש | איך לעשות יותר כסף

כולנו רוצים להרוויח יותר כסף ולהגשים את החלומות שלנו. אבל איך אנחנו יכולים לעשות את זה?
כדי להרוויח יותר כסף בכל חודש, אתה צריך להיות מסוגל לחשוב על אסטרטגיה שתתאים לך ביותר. האסטרטגיות המוזכרות בסעיף זה אולי לא עובדות עבור כולם, אבל שווה לנסות.
לאנשים מסוימים אולי יהיה קל יותר להרוויח יותר כסף אם יש להם את הלך הרוח הנכון. הם צריכים להאמין שהם יכולים להרוויח יותר כסף ויש להם את הנחישות והמוטיבציה לעשות זאת.
לאנשים אחרים אולי יהיה קל יותר אם הם היו מסוגלים להשתפר במה שהם עושים על בסיס יומי. לאחר מכן, המעסיק שלהם יוכל לראות את הערך שלהם ולתת להם העלאה או קידום.
בכתבה זו נסקור מגוון  דרכים להרוויח יותר כסף בכל חודש.

השיטות להרוויח יותר כסף כל חודש

אנחנו יכולים לחפש עבודה בשכר טוב יותר, למצוא עבודה נוספת או ליצור הכנסה פסיבית. אבל הדבר הטוב ביותר הוא לבקש העלאה בשכר בעבודה.

 הזמן הטוב ביותר לבקש העלאה בשכר הוא כשרק סיימתם פרויקט חשוב או אם הביצועים שלכם היו יוצאי דופן במהלך החודשים האחרונים.

אם המעסיק שלך אומר לא, אז תמיד יש אפשרות לחפש במקום אחר ולמצוא מעסיק שייתן לך את מה שאתה שווה!

מה זה כלכלת ההופעות ואיך אתה יכול להשתמש בה כדי להרוויח יותר כסף

כלכלת ההופעות היא כינוי לשוק התעסוקה שבו עובדים אינם מועסקים בחברה אחת, אלא עובדים במספר מקומות עבודה.
אתה יכול להשתמש בכישורים ובכישרונות שלך כדי להרוויח יותר כסף. אולי אין לך עבודה שמרווחים ב 9000 ש”ח בחודש עם הטבות, אבל יש לך הזדמנות לעבוד מתי שתרצה. אתה יכול גם לעבוד כמה או מעט שאתה רוצה, מה שאומר שזה מושלם עבור אנשים שמחפשים להרוויח כסף נוסף בצד או אנשים עם משפחות שצריכים לאזן בין העבודה והחיים האישיים שלהם.

כיצד לבחור איזו קריירה עצמאית מתאימה לך

תעשיית הפרילנסרים פורחת בשנתיים האחרונות. הם מייצגים כעת 35% מכוח העבודה בישראל, מספר שצפוי לגדול ל-45% עד 2025. יותר אנשים פונים לעבודה עצמאית כי הם רוצים יותר גמישות, הם נהנים לעבוד לפי לוח הזמנים שלהם, או שהם לא מצליחים למצוא עבודה במשרה מלאה.

במקצועות יועצים עצמאים במקצועות מאמני כלכלת המשפחה ויועצי קריירה ,ניתן לפתוח קריירה עצמאית ולעזור לאנשים בזמנים שנוח לך.
משך ההכשרה במקצועת אלו חמישה חודשים בלבד, למידע על מקצועת מאמן פיננסים ויועץ קריירה לחץ כאן.

לסיכום

כדי להרוויח יותר כסף, עליך להסתכל על המשכורת הנוכחית שלך ולראות אם היא תואמת את שכר השוק עבור מה שאתה עושה.
במידה  ושכרך אינו תואם את שכר השוק אולי כדאי לשקול לבקש העלאה בשכר, לחפש עבודה נוספת או לשנות הקריירה שבה אתה קובע כמה תרוויח כמו פרילנסרים  שעוסקים  באימון כלכלת המשפחה ויועץ קריירה.

אודות הכותב/ת:
אופיר זילביגר - יועץ ומאמן לכלכלת משפחה
אופיר זילביגר - יועץ ומאמן לכלכלת משפחה
אופיר זילביגר היינו סמנכ”ל לקוחות בחברת goola. נשוי + 6, מתגורר בפתח תקווה. במסגרת פעילותו כבעלים של חברת ייעוץ ואימון פיננסי מהגדולות בישראל, ליווה למעלה מ 2,000 משפחות והכשיר כ 100 מאמנים פיננסיים. בעל תואר ראשון ושני ובוגר הכשרות בתחום כלכלת המשפחה, תכנון פיננסי ושיווק מהארץ ומחו”ל.
מדד המחירים לצרכן

 מדד המחירים לצרכן (CPI) הוא דרך מצוינת לקבל הבנה טובה יותר של העלויות הקשורות לסחורות ולשירותים. בפוסט זה בבלוג, נדון מהו מדד המחירים לצרכן, כאן

קרא עוד »
המרת כספים

יוצאים לטיול בקרוב וצריכים להמיר כסף? האם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר להמיר את המזומנים שלך למטבע היעד שלך? אם כן, הכתבה הזאת בשבילכם!

קרא עוד »